۱۳ آذر ۱۴۰۰

همکاران مرکز تحقیقات

ریاست مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

دکتر محسن صابری اسفیدواجانی

متخصص پزشکی اجتماعی

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کشور

dr.msaberi@lmrc.ir

تودیع آقای دکتر حسن زاده و معارفه آقای دکتر صابری رئیس جدید مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

شرح مسئولیت‌ها:

  • هماهنگی کامل با رئیس هیأت امنا جهت رعایت کلی سیاست‌ها، خط‌مشی و قوانین و مقررات حاکم بر مرکز
  • برنامه‌ریزی اجرایی جهت استفاده بهینه از امکانات تحت مدیریت خود
  • رسیدگی به وضعیت معیشتی، بهداشت، ایمنی، شادابی و ایجاد انگیزه و حس همکاری پرسنل تحت امر خود
  • ارائه نقطه نظرات موثر و مفید جهت ارتقاء راندمان در مرکز و ایجاد یک محیط سالم جهت دریافت پیشنهادات کلیه پرسنل
  • تصویب و ابلاغ چارت سازمانی، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، احکام و مسئولیت‌ها و اختیارات واحدها در سطوح مختلف
  • عزل و نصب مسئولین، رؤسا و مدیران و سایر سمت‌ها
  • تصویب، ابلاغ و نظارت بر اجرای اهداف، سیاست‌ها، ارزش‌ها، استراتژی‌ها و هدفگذاری‌های مرکز
  • ابلاغ و بازنگری قراردادهای پژوهشی و اجرای پروژه‌های پژوهشی جدید
  • بازنگری و کنترل در جهت کسب اطمینان از کارایی و اثر بخشی طرح‌های پژوهشی
  • تصویب بودجه و برنامه‌های سالیانه درآمد، خرید و اصلاحات
  • تعامل و هماهنگی سازنده با سازمان پزشکی قانونی کشور و دیگر سازمان‌ها و همچنین ارائه گزارش به هیئت امنای مرکز
  • کلیه مسئولیت‌های قانونی و حقوقی شرکت طبق اساسنامه آن به عهده رئیس مرکز می‌باشد.
نجمه محمدی
دانشجوی کارشناسی مددکاری اجتماعی
مسئول دفتر حوزه ریاست
mohammadi@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • تهیه پیش‌نویس مکاتبات
  • تایپ کلیه نامه‌ها و گزارشات ارجاعی از جانب مقام مافوق
  • پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
  • بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده
  • طبقه‌بندی، ثبت و نگهداری فایل‌های رایانه‌ای و تهیه نسخ پشتیبان از آنها
  • بررسی نامه‌ها، اوراق، پرونده‌ها و سایر مکاتبات ورودی و خروجی از/ به حوزه محل خدمت
  • ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامه‌های وارده و صادره در دفاتر و سیستم‌های مربوطه
  • انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی پرونده‌ها، اوراق، نامه‌ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محل‌های مخصوص
  • بازبینی و کنترل ضمائم نامه‌های وارده و صادره
  • تهیه مدارک، مستندات و گزارش‌های لازم حسب دستور مقام مافوق
  • تفکیک و توزیع نامه‌ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و سایر واحدها و پیگیری‌ آنها
  • اطلاع‌رسانی و تنظیم وقایع، رویدادها، جلسات، نشست‌ها، سمینارها و امثالهم با هماهنگی مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مهندس آرزو سیف
کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی
کارشناس روابط عمومی و IT
info@lmrc.ir
دانلود فایل رزومه

شرح وظایف:

  • انجام کلیه امور نرم‌افزاری
  • انجام کلیه امور سخت‌افزاری (کامپیوتر، شبکه، سرور)
  • تولید محتوای آموزشی
  • مدیریت تمامی سامانه‌ها و وب سایت مرکز
  • ایجاد امنیت اطلاعات برای داده‌های تولید شده
  • مانیتور کردن و کنترل نقل و انتقال سخت افزارها، داده‌ها و فایل‌ها به منظور پیشگیری از ورود و دسترسی غیرمجاز در شبکه
  • طراحی و مدیریت ترافیک شبکه
  • پیکربندی و مدیریت سرورهای مرکز
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

مهندس حدیثه غفاری

کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی
کارشناس روابط عمومی و IT

ghaffari@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • انجام کلیه امور نرم‌افزاری
  • انجام کلیه امور سخت‌افزاری (کامپیوتر، شبکه، سرور)
  • تولید محتوای آموزشی
  • مدیریت تمامی سامانه‌ها و وب سایت مرکز
  • ایجاد امنیت اطلاعات برای داده‌های تولید شده
  • مانیتور کردن و کنترل نقل و انتقال سخت افزارها، داده‌ها و فایل‌ها به منظور پیشگیری از ورود و دسترسی غیرمجاز در شبکه
  • طراحی و مدیریت ترافیک شبکه
  • پیکربندی و مدیریت سرورهای مرکز
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

معاون توسعه مدیریت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

مهندس افروز نوری

مهندسی کامپیوتر – نرم افزار

معاون توسعه مدیریت

a.noori@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • مدیریت و نظارت مستقیم بر تمامی فعالیت‌های بخش اداری، پشتیبانی و مالی مرکز
  • پیگیری در خصوص تامین کلیه اقلام مورد نیاز واحدها، اعم از سرمایه‌ای و مصرفی
  • ایجاد بانک اطلاعات در خصوص نیازمندی‌های معاونت و سعی در مکانیزاسیون کردن فرآیند
  • ارائه گزارش عملکرد معاونت به رئیس مرکز
  • شرکت در جلسات مربوط به نظام پیشنهادات و پیگیری لازم در خصوص اجرایی نمودن پیشنهادات در حوزه معاونت
  • تسلط و کنترل کامل بر اسناد مالی مرکز
  • تسلط و کنترل کامل بر امور مربوط به حسابرسی و مالیات مرکز
  • هماهنگی در خصوص برگزاری کمیسیون‌های مالی جهت اخذ تصمیمات مناسب با حضور اعضاء
  • همکاری در خصوص برگزاری کمیسیون جذب و تعیین پایه حقوق و دستمزد کارکنان جدیدالورود طبق آخرین دستورالعمل‌ها
  • برگزاری جلسات مربوط به خدمات رفاهی کارکنان و تعدیل نیروی انسانی در مرکز با حضور مسئولین مربوطه
  • اخذ مجوز از ریاست مرکز در خصوص جذب نیروهای مورد نیاز واحدها
  • سازماندهی نیروی انسانی مرکز
  • نظارت کلی بر حسن اجرای امور محوله به واحدهای زیرمجموعه
  • برنامه‌ریزی در خصوص انجام فعالیت‌های مربوط به ارائه خدمات اداری و رفاهی به کارکنان
  • نیازسنجی و برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای آموزش‌های عمومی و تخصصی مورد نیاز کارکنان
  • انجام کلیه دستورات صادره از سوی رئیس مرکز
  • نظارت و هماهنگی امور بیمه پرسنل
  • کنترل و نظارت بر جذب نیروی انسانی از نظر توزیع و جداول سازمانی مصوب و ابلاغی
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
مجید پورسمایی
کارشناسی ارشد مدیریت مالی
مدیر امور مالی
poorsamaii@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • تهیه و تدوین صورت‌های مالی مرکز
  • نظارت بر عملکرد مالی حسابدار
  • حفظ و حراست از اسناد و دفاتر مالی
  • تبادل اطلاعات مالی مرکز حسب مورد با دستگاه‌های نظارتی قانونی با هماهنگی رئیس مرکز
  • کنترل و نظارت بر کلیه پرداخت‌ها براساس قوانین ابلاغی
  • هماهنگی پرداخت‌ها براساس نظر رئیس مرکز
  • کنترل و نظارت بر کلیه قسمت‌های زیرمجموعه
  • تهیه و ارائه گزارش هزینه فایده و نسبت‌های مالی به معاونت توسعه مدیریت و ریاست مرکز
  • تهیه و ارائه صورتحساب‌های سود و زیان، ترازنامه و سایر گزارشات مالی
  • نظارت بر پرداخت حقوق پرسنل و قراردادها
  • بررسی اسناد و امضاء نمودن آنها
  • کنترل حساب‌های پرداختنی و دریافتی
  • انجام امور مربوط به حسابرسی، تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی، بیمه و …
  • کنترل و پرداخت دیون اداره دارائی و بیمه و تنظیم گزارشات مدیریتی
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

مهندس ابوذر زارع

دانش آموخته دکتری مهندسی صنایع

کارشناس مسئول امور اداری

dr.Zare@lmrc.ir

دانلود فایل رزومه

شرح وظایف:

  • سازماندهی نیروی انسانی مرکز
  • تهیه لیست حقوق و دستمزد برای کارکنان به صورت ماهیانه
  • تهیه آمار و گزارش حضور، غیاب و مرخصی کارکنان و همچنین گزارش عملکرد واحدها جهت ارائه به معاونت توسعه منابع
  • نظارت مستمر و کنترل سیستم حضور و غیاب به صورت روزانه
  • صدور احکام کارگزینی
  • انعقاد قرارداد با کارکنان قراردادی جدیدالورود و تمدید قرارداد با سایر کارکنان
  • تهیه و محاسبه لیست اضافه کار، ماموریت، کارانه، عیدی، پاداش، سنوات و …
  • تهیه معرفی‌نامه و صدور گواهی انجام کار برای کارکنان
  • شرکت در جلسات معاونت توسعه مدیریت و ریاست مرکز
  • نام‌نویسی از نیروهای جدیدالورود در سازمان تامین اجتماعی جهت پرداخت حق بیمه
  • انجام امور مربوط به خدمات رفاهی کارکنان
  • تشکیل پرونده کارگزینی برای کلیه کارکنان جهت بایگانی اسناد و مدارک مربوطه
  • بررسی و تایید سفارشات خرید مربوط به امور اداری
  • مدیریت امور پشتیبانی مرکز
  • انجام کلیه دستورات صادره از سوی معاونت توسعه منابع

حمیدرضا فضل الهی

دیپلم

کارمند اداری

fazlolahi@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • دریافت متریال، چیدمان صحیح، نگهداری و تحویل به واحدها و پرسنل
  • نظارت بر جابجایی صحیح اموال بین واحدهای مختلف
  • خرید ملزومات مورد نیاز مرکز با تأیید مسئول امور اداری و پشتیبانی
  • تهیه و پشتیبانی وسائل اداری
  • حفاظت و نگهداری از اموال سرمایه‌ای مرکز
  • ایجاد شناسنامه برای کلیه اموال و همچنین ثبت کلیه تغییرات در ماهیت فیزیکی و کاربردی اموال در بانک اطلاعات اموال
  • نصب لیست اموال در کلیه اماکن اداری و الصاق برچسب به کلیه اموال
  • تهیه گزارش در رابطه با اموال جهت ارائه به مدیر امور اداری و پشتیبانی
  • انبارگردانی و اموال‌گردانی داخلی دو بار در طول سال
  • طراحی فرم‌های موردنیاز کنترل اموال مانند فرم انتقال اموال پس از هماهنگی با مبادی ذیربط
  • نظارت و بازرسی سر زده از نحوه استفاده و اطمینان از سالم بودن اموال و دارائی‌ها
  • ثبت ورود و خروج کلیه اقلام سرمایه­ای و مصرفی به انبار، کنترل مستمر موجودی اقلام مصرفی جهت حفظ ذخیره احتیاطی
  • دریافت برگه درخواست خرید کالا و اقلام مورد نیاز براساس درخواست‌های وارده و پیگیری تا حصول نتیجه
  • انجام تمامی امور خدماتی و پشتیبانی مرکز با تایید مسئول امور اداری و پشتیبانی
  • هماهنگی ماشین‌آلات
  • پیگیری انجام خرید اقلام مورد نیاز از فروشگاه‌های طرف قرارداد بصورت اعتباری و پیگیری تحویل اسناد آن به مدیریت مالی جهت ثبت سند
  • تهیه بانک اطلاعات مربوط به مراکز عرضه کالا و خدمات مورد نیاز مرکز
  • پیگیری جهت اخذ استعلامات و پیش‌فاکتور مربوط به اقلام درخواستی
  • پیگیری انتقال تجهیزات جهت تعمیرات لازم به خارج از مرکز پس از اخذ مجوزهای لازم
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

نیکو اسدی

کارشناس امور مالی

کارشناس حسابداری

asadi@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • صدور چک- کنترل حساب‌های پرداختنی و دریافتی- ثبت اسناد و نگهداری اوراق بهادار- کنترل و پرداخت دیون اداره دارائی و بیمه و تنظیم گزارشات مدیریتی- کنترل حساب‌های بانکی (تهیه صورت مغایرت بانکی)- رفع مغایرت با سازمان بیمه، مالیات و سایر سازمان‌های مربوطه- ثبت سود حساب پشتیبانی- ثبت اسناد مناقصه- پیگیری وجوه دریافتی- آشنایی با استانداردهای مالی و حسابداری- کنترل و بررسی تاریخ سررسید ضمانت‌نامه‌ها و …
  • کنترل و بررسی کارکردها و تنظیم سند حقوق- تهیه و تنظیم لیست بیمه پرسنل براساس برنامه سازمان تامین اجتماعی و ارائه ماهانه به آن سازمان- تهیه و تنظیم لیست مالیات حقوق پرسنل و ارائه آن به سازمان امور مالیاتی- کنترل حقوق پرسنل براساس وجوه دریافتی مساعده و علی‌الحساب جاری- برگزاری جلسه کمیسیون وام پرسنل- کسر اقساط وام از حقوق پرسنل- تنظیم گزارش وام- ثبت و نگهداری تضامین بانکی بابت وام‌های پرسنل و…
  • صدور چک براساس دستور مقام مافوق
  • دریافت اسناد هزینه‌ای از تنخواه گردان‌ها– انتقال اسناد انبار به سیستم حسابداری اموال و انبار– ثبت هزینه‌های جاری حسابداری و تسویه نمودن با کارپردازها– دریافت امضاءهای مجاز و سپس اسکن اسناد و بایگانی آنها– مغایرت‌گیری کارپردازان.
  • کنترل و رسیدگی و ثبت کلیه رسید انبارها و ممیزی آن– کنترل و بررسی ثبت کلیه حواله‌های انبارها و تنظیم سند مالی هزینه‌ای– تنظیم اسناد اموال و انتقال آن به حسابداری اموال– کنترل و انتقال حواله‌های اموال به سیستم حسابداری– تنظیم سندهای استهلاک برای اموال و مستهلک نمودن آن– شناسایی و از رده خارج کردن اموال اسقاطی از سیستم اموال.
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

مهندس پیمان رنجبر

کارشناس ارشد مهندسی علوم کامپیوتر

کارمند اداری

ranjbar@lmrc.ir

 

شرح وظایف:

  • تهیه پیش‌نویس مکاتبات
  • تایپ کلیه نامه‌ها و گزارشات ارجاعی از جانب مقام مافوق
  • پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
  • بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده
  • طبقه‌بندی، ثبت و نگهداری فایل‌های رایانه‌ای و تهیه نسخ پشتیبان از آنها
  • بررسی نامه‌ها، اوراق، پرونده‌ها و سایر مکاتبات ورودی و خروجی از/ به حوزه محل خدمت
  • ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامه‌های وارده و صادره در دفاتر و سیستم‌های مربوطه
  • انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی پرونده‌ها، اوراق، نامه‌ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محل‌های مخصوص
  • بازبینی و کنترل ضمائم نامه‌های وارده و صادره
  • تهیه مدارک، مستندات و گزارش‌های لازم حسب دستور مقام مافوق
  • تفکیک و توزیع نامه‌ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و سایر واحدها و پیگیری‌ آنها
  • اطلاع‌رسانی و تنظیم وقایع، رویدادها، جلسات، نشست‌ها، سمینارها و امثالهم با هماهنگی مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

امیرحسین کمالی

دیپلم

کارمند اداری

kamali@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • انجام کلیه فعالیت‌های مربوط به بیمه پرسنل و طرح‌های پژوهشی
  • انجام کلیه فعالیت‌های مربوط به خرید اقلام مصرفی مرکز
  • انجام کلیه فعالیت‌های مربوط به دریافت و ارسال مکاتبات و اقلام مورد نیاز مرکز
  • نظارت بر نحوه توزیع اقلام مصرفی مرکز
  • تهیه و پشتیبانی وسائل اداری
  • انجام تدارکات لازم هنگام ورود میهمان
  • دریافت متریال، چیدمان صحیح و نگهداری از آنها
  • تهیه گزارش موجودی از متریال
  • پیگیری کلیه فعالیت‌های تعمیراتی مرکز
  • بررسی و کنترل هزینه کلیه تعمیرات انجام شده
  • نظارت مستمر بر انجام نظافت و ارائه خدمات آبدارخانه‌ای
  • پیگیری کلیه امور مربوط به جابجایی تجهیزات و امکانات و وسایل اداری
  • پیگیری و هماهنگی در خصوص رفع کلیه اشکالات و نواقص در زمینه آب، برق، پساب و تاسیسات برودتی
  • هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب جهت ارائه خدمات در خصوص برگزاری جلسات، نشست‌ها و همایش‌ها
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

سمانه خستو

دیپلم

کارمند اداری

khastoo@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • انجام کلیه فعالیت های مربوط به بیمه طرح های پژوهشی
  • تهیه پیش‌نویس مکاتبات
  • تایپ کلیه نامه‌ها و گزارشات ارجاعی از جانب مقام مافوق
  • پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
  • بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده
  • طبقه‌بندی، ثبت و نگهداری فایل‌های رایانه‌ای و تهیه نسخ پشتیبان از آنها
  • بررسی نامه‌ها، اوراق، پرونده‌ها و سایر مکاتبات ورودی و خروجی از/ به حوزه محل خدمت
  • ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامه‌های وارده و صادره در دفاتر و سیستم‌های مربوطه
  • انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی پرونده‌ها، اوراق، نامه‌ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محل‌های مخصوص
  • بازبینی و کنترل ضمائم نامه‌های وارده و صادره
  • تهیه مدارک، مستندات و گزارش‌های لازم حسب دستور مقام مافوق
  • تفکیک و توزیع نامه‌ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و سایر واحدها و پیگیری‌ آنها
  • اطلاع‌رسانی و تنظیم وقایع، رویدادها، جلسات، نشست‌ها، سمینارها و امثالهم با هماهنگی مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

معاونت پژوهش و فن آوری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

دکتر سید داوود میرترابی


معاون پژوهش و فن آوری

dr.mirtorabi@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • نظارت بر روند بررسی و حسن اجرای طرح‌های پژوهشی
  • ارائه گزارشات مختص به امور پژوهشی
  • تنظیم گزارش سالیانه فعالیت‌های پژوهشی مرکز
  • مدیریت و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور پژوهشی و بانک‌های اطلاعاتی مرکز
  • برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری به منظور ارتقاء کمی و کیفی پژوهش‌های کاربردی
  • اولویت‌بخشی به نوآوری در حوزه نظری و پژوهش‌های کاربردی مورد نیاز کشور
  • ایجادارتباط لازم با مؤسسات داخلی و خارجی به منظور همکاری در امور پژوهشی و مبادله خدمات علمی
  • همکاری در ارائه خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی و برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های علمی و اجرای کلیه امور قراردادهای تحقیقاتی بین مرکز و سایر پژوهشگران و موسسات
  • همکاری در اجرای دوره‌های کوتاه‌مدت پژوهشی برای پژوهشگران
  • برنامه‌ریزی جهت استفاده بهینه از گروه‌های علمی مرکز جهت نیل به اهداف پژوهشی مصوب شده
  • تهیه آیین‌نامه پژوهشی مرکز و ارائه اهداف و تعیین اولویت‌های پژوهشی در قالب برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس مرکز

مهندس علی احدی

کارشناس ارشد آموزش پزشکی

کارشناس تحقیق و توسعه

ahadi@lmrc.ir

شرح وظایف:

دکتر حمیده علمی زاده

استادیار پژوهشی شیمی تجزیه

هیأت علمی

hamideh.elmizadeh@lmrc.ac.ir

دانلود فایل رزومه

شرح وظایف:

  • عضویت در گروه های علمی مرکز و همکاری با گروه ها جهت انجام وظایف گروه

  • اجرای طرح های پژوهشی و فناوری درون و برون مرکز
  • تصنیف، تالیف، ترجمه و تصحیح کتاب
  • تولید دانش فنی، اختراع یا اکتشاف و اثر بدیع در حوزه پزشکی یا پزشکی قانونی
  • برپایی کرسی های نظریه پردازی، نوآوری و نقد علمی
  • ایجاد ظرفیت فعال در جذب اعتبار پژوهشی
  • نظارت بر طرح های پژوهشی
  • داوری طرح پژوهشی، کتاب، مقاله و نظایر آن
  • عضویت در هیات تحریریه نشریه علمی مرکز
  • راه اندازی و شرکت در همایش های علمی، فرهنگی، کارگاه های آموزشی و آزمایشگاه ها و نشست های تخصصی مرتبط
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

رقیه معالی

دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی

کارمند اداری

maali@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • تهیه پیش‌نویس مکاتبات
  • تایپ کلیه نامه‌ها و گزارشات ارجاعی از جانب مقام مافوق
  • پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
  • بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده
  • طبقه‌بندی، ثبت و نگهداری فایل‌های رایانه‌ای و تهیه نسخ پشتیبان از آنها
  • بررسی نامه‌ها، اوراق، پرونده‌ها و سایر مکاتبات ورودی و خروجی از/ به حوزه محل خدمت
  • ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامه‌های وارده و صادره در دفاتر و سیستم‌های مربوطه
  • انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی پرونده‌ها، اوراق، نامه‌ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محل‌های مخصوص
  • بازبینی و کنترل ضمائم نامه‌های وارده و صادره
  • تهیه مدارک، مستندات و گزارش‌های لازم حسب دستور مقام مافوق
  • تفکیک و توزیع نامه‌ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و سایر واحدها و پیگیری‌ آنها
  • اطلاع‌رسانی و تنظیم وقایع، رویدادها، جلسات، نشست‌ها، سمینارها و امثالهم با هماهنگی مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

مهندس بهرو بهفر

کارشناس ارشد مهندسی عمران

کارشناس پژوهش

behfar@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • نظارت و اجرای امور مربوط به طرح‌های پژوهشی (از زمان دریافت پروپوزال از مجری تا زمان پایان طرح)
  • ارزیابی سالیانه فعالیت‌های پژوهشی مرکز تحقیقات
  • جستجوی مقالات منتشر شده با افیلیشن مرکز تحقیقات در پایان هر سال میلادی
  • دسته‌بندی مقالات ISI, Pubmed, Scopus
  • دسته‌بندی مقالات بر اساس نام نویسندگان و امتیاز کسب شده برای مرکز و معرفی پژوهشگران برتر
  • کنترل صحت ارزیابی سالیانه وزارت بهداشت با مستندات موجود
  • ارائه گزارشهای کلی و جزئی از فعالیت های پژوهشی مرکز تحقیقات
  • تهیه بایگانی مجازی از تمامی طرحهای موجود در مرکز تحقیقات از ابتدا تاکنون
  • دسته‌بندی کلیه طرح‌ها به تفکیک مدیر اجرایی، همکاران طرح، ناظر، تاریخ آغاز و اتمام طرح و شماره قرارداد
  • تهیه بایگانی از اطلاعات تمامی پژوهشگرانی که تاکنون با مرکز همکاری داشتند
  • انجام امور مربوط به سامانه‌های پژوهشی مرکز
  • انجام سایر امور محوله به تناسب موضوع

نرگس مقیمی

دیپلم

کارمند اداری

moghimi@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • انجام کلیه فعالیت های مربوط به طرح های پژوهشی
  • تهیه پیش‌نویس مکاتبات
  • تایپ کلیه نامه‌ها و گزارشات ارجاعی از جانب مقام مافوق
  • پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
  • بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده
  • طبقه‌بندی، ثبت و نگهداری فایل‌های رایانه‌ای و تهیه نسخ پشتیبان از آنها
  • بررسی نامه‌ها، اوراق، پرونده‌ها و سایر مکاتبات ورودی و خروجی از/ به حوزه محل خدمت
  • ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامه‌های وارده و صادره در دفاتر و سیستم‌های مربوطه
  • انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی پرونده‌ها، اوراق، نامه‌ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محل‌های مخصوص
  • بازبینی و کنترل ضمائم نامه‌های وارده و صادره
  • تهیه مدارک، مستندات و گزارش‌های لازم حسب دستور مقام مافوق
  • تفکیک و توزیع نامه‌ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و سایر واحدها و پیگیری‌ آنها
  • اطلاع‌رسانی و تنظیم وقایع، رویدادها، جلسات، نشست‌ها، سمینارها و امثالهم با هماهنگی مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

بانک بافت، سلول و عضو مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

دکتر سعید شاه حسینی


رئیس بانک بافت، سلول و عضو

dr.shahoseini@lmrc.ir

دانلود فایل رزومه

شرح وظایف:

  • نظارت و کنترل جامع بر واحدهای برداشت
  • نظارت و کنترل درخواست های مربوط به تجهیزات و مواد مصرفی واحدهای برداشت
  • اجرای دقیق بخشنامه‌های هیئت امنا و یا داخلی مرکز
  • ارتباط مستمر با پرسنل واحدهای برداشت و حل و فصل مسائل مربوطه
  • تلاش در جهت استفاده بهینه از امکانات و فرصت‌های پیش روی واحد برداشت
  • انجام سایر امور محوله به تناسب موضوع

مهدی جرجانی

دانشجوی کاردانی فناوری اطلاعات

مسئول دفتر

jorjani@lmrc.ir

شرح وظایف:

  • تهیه پیش‌نویس مکاتبات
  • تایپ کلیه نامه‌ها و گزارشات ارجاعی از جانب مقام مافوق
  • پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی
  • بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده
  • طبقه‌بندی، ثبت و نگهداری فایل‌های رایانه‌ای و تهیه نسخ پشتیبان از آنها
  • بررسی نامه‌ها، اوراق، پرونده‌ها و سایر مکاتبات ورودی و خروجی از/ به حوزه محل خدمت
  • ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامه‌های وارده و صادره در دفاتر و سیستم‌های مربوطه
  • انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی پرونده‌ها، اوراق، نامه‌ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محل‌های مخصوص
  • بازبینی و کنترل ضمائم نامه‌های وارده و صادره
  • تهیه مدارک، مستندات و گزارش‌های لازم حسب دستور مقام مافوق
  • تفکیک و توزیع نامه‌ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و سایر واحدها و پیگیری‌ آنها
  • اطلاع‌رسانی و تنظیم وقایع، رویدادها، جلسات، نشست‌ها، سمینارها و امثالهم با هماهنگی مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

معاونت آموزش و رئیس مرکز آموزش مهارتی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

دکتر کامران سلطانی

معاونت آموزش و رئیس مرکز آموزش مهارتی

 

dr.soltani@lmrc.ir

دانلود فایل رزومه

شرح وظایف:

  • تدوین و پیاده‌سازی آیین‌نامه آموزشی مرکز
  • برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب مرکز آموزش مهارتی
  • ایجاد بستر لازم جهت برقراری ارتباط با واحدهای تحقیقاتی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها
  • نظارت بر برنامه‌ریزی و تدوین برنامه نیازسنجی درون و برون سازمانی جهت اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز
  • تلاش در جهت کشف و جذب افراد نخبه، شایسته و با قابلیت در راستای تخصص‌های مورد نیاز در سطح مرکز و سازمان جهت استفاده درکلاس‌های آموزشی با عنوان مربی یا مدرس
  • تعیین استانداردهای آموزشی برای مشاغل مورد نیاز در سطح مرکز و سازمان و برنامه‌ریزی جهت اجرای دوره‌های مربوطه
  • نظارت بر تولید محتوای آموزشی و ایجاد دانشگاه آنلاین در حوزه علوم پزشکی قانونی
  • بررسی و پایش مستمر وضعیت آموزشی مرکز و بررسی و تحلیل نقاط قوت، ضعف،تهدیدها وفرصت‌های آموزشی
  • تهیه و ارائه گزارش‌های رسمی از وضعیت آموزش و برنامه‌های آموزشی صورت گرفته
  • انجام سایر امور محوله به تناسب موضوع

دفتر مطالعات فقهی

حجت الاسلام و المسلمین آقای یوسف فاطمی نیا

رییس دفتر مطالعات فقهی پزشکی قانونی و کارشناس فقه
ایمیل

شرح وظایف:

  1. پاسخ به نیازهای علمی و پژوهشی سازمان و ادارات کل استان ها در حوزه مباحث فقهی
  2. ایجاد ارتباط با دفاتر مراجع تقلید، مراکز و مؤسسات علمی پژوهشی در قم در راستای نیل به اهداف سازمان پزشکی قانونی
  3. تشکیل کارگروه های تخصصی متناسب با مباحث و موضوعات فقهی، حقوقی و پزشکی قانونی
  4. مدیریت واحد مطالعات فقهی پزشکی قانونی در قم
  5. همکاری با مرکز تحقیقات پزشکی قانونی
  6. ارائه مشاوره های فقهی، فرهنگی و مذهبی

حجت الاسلام و المسلمین آقای روح اله خورشیدی


مدیر اجرایی و مسئول دفتر مطالعات فقهی پزشکی قانونی و کارشناس اجرایی

 

ایمیل

شرح وظایف:

  1. مدیریت اجرایی دفتر مطالعات فقهی پزشکی قانونی
  2. پیگیری موارد ارجاع استفتاء به دفاتر مراجع تقلید، مراکز و مؤسسات علمی پژوهشی در قم در راستای نیل به اهداف سازمان پزشکی قانونی
  3. هماهنگی جلسات کارگروه های تخصصی متناسب با مباحث و موضوعات فقهی، حقوقی و پزشکی قانونی
  4. همکاری با مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

کلیه حقوق متعلق به مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کشور می باشد.