معاونت توسعه مدیریت
- تامین نیازهای نیروی انسانی، مالی، فیزیکی و اطلاعاتی
- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری، مالی
- تعیین و ابلاغ ضوابط در زمینه امور پرسنلی، اداری، مالی، امور عمومی، نگهداری حسابها، انجام هزینهها، حفظ اموال و نظارت بر اجرای آنها
- نظارت بر عملکرد اعتبارات
- نظارت بر تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به صورتحسابها، اسناد و گزارشهای مالی
- ایجاد هماهنگی بین واحدهای اداری و مالی
- بررسی نیازهای ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزات و بررسی جهت تامین نگه داشت و توسعه مرکز
- اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی کارکنان
- تهیه و تنظیم طرحها و پیشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت
دکمه بازگشت به بالا