امور مالی

امور مالی

  • تهیه و تنظیم خط‌مشی‌ها، دستورالعمل‌ها، روش‌ها و رویه‌های مالی و تهیه و طراحی فرم‌های موردنیاز، به‌منظور ایجاد هماهنگی در انجام امورمالی واحدهای مختلف
  • برنامه‌ریزی جهت تأمین منابع مالی موردنیاز واحدها و اعمال مدیریت بر آن‌ها
  • نگهداری سوابق و مدارک مالی، کنترل فعالیت‌های مالی
  • حسابداری حقوق و دستمزد، امور مالیاتی به‌صورت منظم
  • بررسی صورت‌های مالی در خصوص گردش وجوه نقد آن صورت‌ها و ارائه‌ی پیشنهادات اجرایی
  • طبقه‌بندی حساب‌ها و کدینگ مربوط به موجودی‌ها و انبار
  • به‌کارگیری سیستم‌های نرم‌افزاری مالی جهت انجام امور مالی
  • پیگیری مبالغ وصول مطالبات از طرف‌های قرارداد
  • نظارت و کنترل به‌منظور حفظ و نگهداری اموال و دارایی‌های مرکز تحقیقات
  • تجزیه‌وتحلیل ترازنامه و سود و زیان، و هزینه‌های واحدهای مختلف
  • تنظیم گزارش‌های مالی براساس نیاز سازمان و ارائه به مدیریت
  • برنامه‌ریزی به‌منظور حسابرسی در پایان سال مالی با صلاحدید مسئول مافوق
  • بررسی و تطبیق وضعیت مالی فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده، و تجزیه‌وتحلیل مغایرتها
  • ارتباط با سایر سازمان‌ها و نهادهای ذی صلاح در خصوص مسائل مالی
دکمه بازگشت به بالا