امور پشتیبانی
- بسترسازی و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایشها، اعیاد و نمایشگاهها
- برنامهریزی تامین فضا، تجهیزات، امکانات، وسایل اداری و رفاهی مورد نیاز
- نظارت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات جهت میهمانان مرکز تحقیقات
- پیشبینی احتیاجات کارکنان شامل وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین برآورد هزینه آنها
- بررسی و نظارت بر نحوه نگهداری کالاها و اموال در انبار و رعایت سیستم محافظت و ایمنی انبارها
- شرکت در جلسات مرتبط با امور پشتیبانی و تهیه و ارائه گزارش لازم به مقام مافوق
- انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مافوق
دکمه بازگشت به بالا