امور مالی
- تهیه و تنظیم خطمشیها، دستورالعملها، روشها و رویههای مالی و تهیه و طراحی فرمهای موردنیاز، بهمنظور ایجاد هماهنگی در انجام امور مالی واحدهای مختلف
- برنامهریزی جهت تأمین منابع مالی موردنیاز واحدها و اعمال مدیریت بر آنها
- نگهداری سوابق و مدارک مالی، کنترل فعالیتهای مالی
- حسابداری حقوق و دستمزد، امور مالیاتی بهصورت منظم
- بررسی صورتهای واحد مالی در خصوص گردش وجوه نقد آن صورتها و ارائهی پیشنهادات اجرایی
- طبقهبندی حسابها و کدینگ مربوط به موجودیها و انبار
- بهکارگیری سیستمهای نرمافزاری مالی جهت انجام واحد مالی
- پیگیری مبالغ وصول مطالبات از طرفهای قرارداد
- نظارت و کنترل بهمنظور حفظ و نگهداری اموال و داراییهای مرکز تحقیقات
- تجزیهوتحلیل ترازنامه و سود و زیان، و هزینههای واحدهای مختلف
- تنظیم گزارشهای مالی براساس نیاز سازمان و ارائه به مدیریت
- برنامهریزی بهمنظور حسابرسی در پایان سال مالی با صلاحدید مسئول مافوق
- بررسی و تطبیق وضعیت مالی فعالیتهای برنامهریزیشده، و تجزیهوتحلیل مغایرتها
- ارتباط با سایر سازمانها و نهادهای ذی صلاح در خصوص مسائل مالی
دکمه بازگشت به بالا