فراخوان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی برای شناسایی ایده‌های نوآورانه در حوزه پزشکی قانونی

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، مرکز تحقیقات پزشکی قانونی فراخوانی برای شناسایی ایده‌های نوآورانه در حوزه پزشکی قانونی با عنوان “سرنخ” برگزار می‌کند. این فراخوان با هدف جذب ایده‌های فناورانه و نوآورانه در علوم پزشکی قانونی انجام می‌شود و از علاقه‌مندان، پژوهشگران، فعالان و دانشجویان دعوت می‌شود تا ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه کنند.

فراخوان مرکز تحقیقات فرصتی مهم برای شناسایی و بهره‌گیری از خلاقیت‌های پژوهشگران است و به ارتقای سطح سلامت و عدالت در جامعه کمک می‌کند. جذب و حمایت مادی و معنوی از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه، فناورانه و اشتغال آفرین و همچنین جهت‌دهی مناسب آنها به سمت اولویت‌های راهبردی کشور، زمینه تولید و تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان و نهایتاً استقلال و خودکفایی کشور را فراهم خواهد کرد.

در قالب این فراخوان ایده‌ها و طرح‌هایی که در قدم‌های ابتدایی صرفاً طرح‌های ذهنی هستند؛ با توجه به برنامه حمایتی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تبدیل به کسب‌وکارهایی درآمدزا و مولد خواهند شد.

محورهای اصلی فراخوان شامل علوم تشخیصی و آزمایشگاهی، علوم تشریح و صحنه جرم، معاینات بالینی، کمیسیون‌های پزشکی و آسیب‌های اجتماعی است.

جوایز و حمایت‌ها شامل حمایت مالی تا سقف 1 میلیارد تومان، جایزه نقدی 50 میلیون تومان، همکاری با مرکز تحقیقات و امکان سرمایه‌گذاری و فروش محصول است.

مهلت ثبت‌نام در این فراخوان و ارسال طرح و ایده تا 22 تیرماه است و از تمامی علاقه‌مندان، پژوهشگران، مخترعان، فعالان رشته‌های علمی مرتبط و دانشجویان این حوزه و حوزه‌های مرتبط دعوت به عمل می‌آید تا با شرکت در این رویداد ، ایده‌ها و طرح‌های خود را ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://b2n.ir/lmrc  مراجعه نمایند.

 

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا