بازدید رئیس اداره آموزش دانشگاه علمی کاربردی از مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، به دنبال پیگیری‌های مداوم حوزه معاونت آموزشی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به منظور اخذ مجوز از دانشگاه علمی کاربردی و ارسال نامه رئیس هیأت امنا در تاریخ 1401/08/10، معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی شرق تهران و رئیس اداره آموزش این دانشگاه از مرکز تحقیقات بازدید کردند.

در این بازدید که از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 11 آبان شروع شد، جلسه‌ای با حضور  دکتر کامران سلطانی، مهندس کاوه حسین پناهی و مهندس ابوذر زارع در سالن جلسات مرکز تحقیقات برگزار شد.
در این جلسه دکتر سلطانی در خصوص نیازمندی‌های آموزش علمی کاربردی در حوزه پزشکی قانونی و نقش مرکز تحقیقات در تأمین و ارائه این آموزش‌ها توضیحاتی دادند. همچنین بر منحصر به فرد بودن برخی از آموزش‌ها و پتانسیل و قابلیت مرکز در برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت مطلوب تاکید نمودند.

در ادامه، معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی شرق تهران ضمن تشکر از تلاش‌های مرکز تحقیقات در اعلام آمادگی برای آموزش‌های علمی کاربردی، ابراز امیدواری کرد که با توجه به پتانسیل‌های مرکز تحقیقات مراحل تکمیلی تاسیس واحد علمی کاربردی در این مرکز به سرعت انجام پذیرد.
رئیس اداره آموزش دانشگاه علمی کاربردی ضمن تقدیر از پیگیری‌های مرکز تحقیقات، ورود این مرکز به آموزش‌های علمی کاربردی و تلاش برای کاهش شکاف‌های آموزشی را امیدوارکننده دانست و در خصوص تسریع فرآیند بررسی مدارک و صدور مجوز قول همکاری دادند.

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا