بازدید معاون محترم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، آقای دکتر یونس پناهی معاون محترم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه آقای دکتر مهدوی معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی، در روز چهارشنبه 28 تیر 1402 از مرکز تحقیقات پزشکی قانونی دیدار کردند.

در جریان این بازدید، آقای دکتر محسن صابری رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مرکز، به معرفی این مرکز و دستاوردهای دانش‌بنیان آن پرداختند.

دکتر پناهی نیز ضمن بازدید از دستاوردهای مرکز تحقیقات و ابراز خرسندی از پتانسیل بالای مرکز تحقیقات، از پیشنهاد تاسیس مراکز تحقیقاتی دیگر در زمینه های تخصصی علوم قانونی و ایجاد پژوهشکده پزشکی قانونی استقبال کرده و ابراز امیدواری کردند که با مساعدت های این وزارت، مسیر نیل به اهداف پژوهشی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی هموارتر گردد.

ایشان همچنین در ادامه در خصوص همکاری های لازم وزارت بهداشت با مرکز تحقیقات در جهت ایجاد شبکه مراکز تحقیقاتی مرتبط با علوم قانونی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای همکاری سایر مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی با این مرکز اعلام همکاری کردند.

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا