برگزاری اولین مرحله ممیزی ایزو ۱۸۳۸۵ در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، اولین مرحله ممیزی ایزو 18385 در حوزه پزشکی قانونی توسط ممیز رسمی شرکت KGC مالزی در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی برگزار شد.

دکتر محسن صابری رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در این ارتباط اظهارکرد: در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در طی چند سال گذشته شاهد تحولات شگرف هستیم و مسیر و رویکردی جدید در مرکز شروع شده است. این رویکرد جدید در زمینه‌های مختلف از جمله پژوهش، فناوری و آموزش در حال نهادینه شدن است و کسب دستاوردها و موفقیت‌های بزرگ در سال‌های قبل بیانگر این تغییر رویکرد در مرکز می‌باشد.

در این جلسه دکتر زارع مدیر PMO مرکز با اشاره به اینکه کار سیستمی و بهبود مستمر در مرکز مورد توجه ویژه قرار گرفته است، افزود: در ممیزی از شرکت‌ها با توجه به اینکه نگاه بیرونی، عملکرد مرکز را مورد ارزیابی قرار می‌دهد می‌تواند فرصت مغتنمی را فراهم کند تا مرکز مسیری را که در پیش گرفته به خوبی طی کند و این مسیر تعالی را ادامه دهد.

در ادامه، مهندس احمدی‌پور ممیز شرکت KGC مالزی ضمن تشکر از همراهی کارکنان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، از خط تولید کیت تعیین هویت ژنتیک مرکز بازدید و مستندات مربوط به آن را بررسی کردند.

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا