برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش و به منظور قدر نهادن به امر تحقیق و پژوهش و همچنین تجلیل از پژوهشگران برتر این مرکز در سال گذشته، مراسمی با حضور دکتر عباس مسجدی رئیس محترم سازمان پزشکی قانونی در روز چهارشنبه 22 آذر ماه در سالن شماره یک حوزه ریاست برگزار گردید.

در این مراسم، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، دکتر مهدوی، معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی ضمن تقدیر از مرکز تحقیقات به عنوان بازوی علمی و اجرایی سازمان، به بیان اقدامات این معاونت در راستای انجام پژوهش‌های کاربردی به منظور حل مسائل سازمان پرداختند و استان‌های برتر در حوزه پژوهش را معرفی نمودند.

در ادامه، دکتر میرترابی، معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، ضمن تقدیر از همکاران مرکز تحقیقات به شرح فرآیند داوری‌ها پرداختند.

سپس، دکتر محسن صابری، رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، به طور مختصر روند شکل گرفته در مرکز تحقیقات در اجرای طرح‌های کاربردی و منجر به محصول مرکز را که حاصل تلاش محققان جوان مرکز تحقیقات می‌باشد، تشریح نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر مسجدی، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، هفته پژوهش را به متولیان امر پژوهش در سازمان تبریک گفتند.  ایشان ضمن اشاره به اهمیت موضوع پژوهش فرمودند: اگر بخواهیم مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در قله قرار بگیریم راهی به جز پژوهش وجود نخواهد داشت.

همچنین ضمن تجلیل از انجام پژوهش‌های کاربردی که منجر به پاسخ به مسائل سازمان می‌گردد، اعلام نمودند که بسترهای مناسب برای این امر برای تمامی پژوهشگران در سازمان مهیا می‌باشد. ایشان به تعامل حداکثری، تداخل حداقلی، پرهیز از موازی‌کاری، تدوین نظام موضوعات و تکریم پژوهشگران، به عنوان عوامل تاثیرگذار در جایگاه مطلوب پژوهشی سازمان نسبت به سنوات گذشته اشاره کردند و برای تمامی پژوهشگران سازمان آرزوی موفقیت نمودند.

در پایان این مراسم، از سرکار خانم دکتر اخگری و آقایان دکتر فروزش و دکتر مهدوی به عنوان پژوهشگران برتر مرکز تحقیقات در سال 1401 تقدیر گردید.

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا