واحد فراهم‌آوری نسوج مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در سازمان بهشت زهرا (س) افتتاح شد.

طی مراسمی با حضور دکتر محسن صابری رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، مهندس محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، دکتر سعید شاه حسینی مشاور بانک سلول، بافت و عضو، “واحد فراهم آوری نسوج مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در سازمان بهشت زهرا (س)” در تاریخ 9 آبان 1402 افتتاح شد.

دکتر صابری در ابتدا از زحمات دست‌اندرکاران مراسم و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) تشکر و قدردانی نمودند و سپس در خصوص اهم فعالیت‌های مرکز تحقیقات توضیحات مختصری ارائه نمودند.

ایشان فرمودند این مرکز در حوزه‌های مختلفی از جمله واحد فرآهم‌آوری بافت فعالیت دارد که این واحد قبلا در مراکز پزشکی قانونی برخی از استان‌ها فعال بوده است و اکنون برای اولین بار در سازمانی خارج از پزشکی قانونی فعالیت خود را آغاز نموده است.

ایشان ضمن توضیح مختصری در خصوص پیشرفت حوزه مهندسی بافت در کشور یکی از اهداف افتتاح این مجموعه را کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری از خروج ارز عنوان نمودند و فرمودند افتتاح این واحد می‌تواند گامی در راستای اهدای زندگی و حیات‌بخش برای بیماران نیازمندی که جهت درمان مراجعه می‌کنند، باشد.

در ادامه مراسم، دکتر محسن صابری و مهندس تاجیک از همسر شهید والا مقام ولی ا… صلواتچی تشکر و قدردانی نمودند و با حضور همسر شهید واحد فراهم‌آوری بافت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در سازمان بهشت زهرا (س) افتتاح گردید. همچنین در پایان مراسم بازدیدی از سالن تشریح مرکز تحقیقات واقع در مجتمع عروجیان به عمل آمد.

 

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا