کسب موفقیت‌آمیز گواهینامه‌های بین‌المللی ISO 10002 و ISO 10004 توسط مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت ذینفعان، مفتخر است اعلام نماید در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۴ موفق به کسب گواهینامه‌های بین‌المللی ISO 10002 (مدیریت شکایات مشتریان) و ISO 10004 (پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان) گردید.

این دستاورد مهم نه تنها نشان‌دهنده تعهد مرکز به استانداردهای شفافیت، پاسخگویی و بهبود مستمر است، بلکه نقطه عطفی برای تقویت اعتماد عمومی و ارتقاء سطح خدمات تحقیقاتی و اداری خواهد بود.

با پیاده‌سازی الزامات این استانداردها، مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در مسیر زیر گام برداشته است:

  • ارزیابی و تحلیل دقیق شکایات و بازخوردهای وارده
  • تعیین شاخص‌های کلیدی رضایت مشتری و جمع‌آوری داده‌های مرتبط
  • انجام اقدامات اصلاحی براساس نتایج تحلیل‌ها
  • انتشار گزارش دوره‌ای درباره وضعیت رضایت کاربران و پاسخگویی

روابط عمومی مرکز ضمن قدردانی صمیمانه از تمامی همکاران و دست‌اندرکارانی که در این مسیر همکاری مؤثر داشته‌اند، اعلام می‌دارد گواهینامه‌های صادرشده آماده استعلام و ارائه به مراجع ذی‌صلاح است.

امید است این گام ارزشمند، زمینه‌ساز ارتقای بیشتر کیفیت، اثربخشی و رضایتمندی در خدمات ‌مرکز گردد.

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا